pondělí 9. listopadu 2015

Top 5 October

Ahoj všichni!
Po dlouhé době vás vítám u dalšího článku a jelikož nám skončil říjen a začal už listopad neskutečně to utíká, tak tu mám pro vás článek, kde vám zase ukážu 5 věcí co jsem si tento měsíc oblíbila. Říjen pro mě utekl strašně rychle a za chvilku už budu shánět vánoční dárky, což si vůbec ještě neumím představit. Už mám i připravené nějaké zimní a i vánoční články, tak snad vše půjde, tak jak má.

1) Fakjů pane učiteli 2
Na tomto filmu jsem byla v kině a moc se povedl. Pokud jste viděli 1 a líbila se vám, tak určitě neváhejte a běžte na tu 2 do kina. Ve filmu jsou zase dobrý vtipy u kterých se vážně zasmějete, takže doporučuji.


2) Avon
První věc z kosmetiky co jsem si oblíbila je tento gel na pupínky od Avonu. Je naprosto super, protože pupínek zmizí a nebo se zmírní. Takové velké mínus je že strašně vysušuje, takže poté hodně pleť hydratovat krémem je potřeba. Gelu stačí trošku takže dlouho balení i vydrží a cena je okolo 70 Kč.

3) Biosil
Tyto tablety jsou na podporu růstu vlasů a posílení nehtů a myslím, že i kůže. O těchto tabletách připravuji i samostatný článek, takže vám tu teď nic moc říkat nebudu, ale už jste mohli zjistit, že mi vyhovují. Pokud máte problém s vypadáváním vlasů, tak můžu jedině doporučit a seženete je v lékárnách.


4) SeeByChloe
Naprosto dokonalý parfém, který strašně dlouho vydrží a je z vás krásně cítit. Akorát co bych mohla vytknout by byla cena, aby byl o něco levnější, ale zase to není nějaká velká drahota. Za ty peníze se určitě vyplatí a na podzim je to moc příjemná vůně. Ona je příjemná vždy.

5) Kryt na telefon
Můj nejvíc nošený kryt, který jsem si v tento měsíc nejvíc oblíbila byl tento od Victoria's Secret. Mám pocit, že tento kryt ten telefon nejvíc ochrání a je silikonový. Článek o něm byl zde. Mínus je asi jen to že se mi setřel ten nápis.

Tak a to je všechno z mých říjnových oblíbenců.
Co jste si oblíbili vy? Užíváte si počasí? :)

9 komentářů:

  1. Jé, ten kryt mám taky, ale na samsung :) na fakju 2 se chystám, ten film miluju :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Gel od Avonu je skvělý ráda ho používám, jen mě štve ten povlak co dělá po zaschnutí.. takže ho používám jen na večer.. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. www.sperkovnictvi.cz - Krásné šperky se slevou 100,-Kč!!! Využij slevu 100,-Kč při nákupu nad 600,-Kč. Slevový kód – BGS . www.sperkovnictvi.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Akurát v nedeľu sa chystám na ten film !! :D Jednotku som videla a bola super :D už sa teším :D Super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  5. Ten gel jsem kdysi mívala taky a musím souhlasit, že opravdu hrozně vysušuje, to mi vadilo, ale biosil jsem měla taky a ten je zase hrozně super, tomu nic nemůžu vytknout :)

    OdpovědětVymazat