úterý 17. listopadu 2015

Náhrdelník? - JEJ.SK

Ahoj vám všem!
Dnes vám přináším článek, kde si po dlouhé době představíme nějaký e-shop. Tento se jmenuje Jej.sk a nabízí opravdu velký výběr všelijaké bižuterie. Musím říct, že tady si vybere opravdu každý najdete tu šperky barevné a křiklavé, ale i jednoduché a decentní. Dále tu můžete najít i kabelky a peněženky, které jsou také moc krásné, ale já jsem si tu vybrala náhrdelník, a tak už jdeme si ho představit a něco si o něm říci.



Věc, kterou musím zmínit je vzhled e-shopu. Je opravdu krásný a strašně přehledný, vážně se mi moc líbí a hned se na něm nakupuje i líp, že? Vybrala jsem si zlatý náhrdelník ve stylu jako "řetěz". Na třech "kroužcích" má stříbrné kamínky a zapínání je na takové zaháknutí. Vypadá strašně krásně a celkem i hodně kvalitně, takže to není nějakej šmejd. Náhrdelník se bude hodit k svetrům a nebo košilím bude vypadat strašně moc krásně. Abych nezapomněla, tak tento e-shop vede i pánské doplňky jako jsou opasky, tašky atd.. Také je to i dobrý typ na dárek, protože přeci jenom za chvíli tu máme vánoce a myslím, že takové věci moc potěší. Já jsem s náhrdelníkem moc spokojena a určitě vám ho můžu vřele doporučit. Tento náhrdelník najdete zde.










Balíček mi přišel v krabičce, kde náhrdelník byl ještě zabalený v obalu s cedulkou a k tomu byla přiložena faktura, která má nádherný vzhled růžový s nápisem "From Jej with love". Pokud by vás zajímala doba dodání a nebo kolik zaplatíte za poštovné, tak vše najdete tady.










Tak a z dneška je to už vše.
  Zaujal vás tento e-shop nebo ho znáte?



8 komentářů: