úterý 20. října 2015

Inspirace #4 - Halloween

Ahoj Všichni!
Jak si užíváte podzim? Já celkem dobře, ale stihla jsem být už několikrát nemocná a pořád se z toho nemůžu nějak vyležet, tak snad už dobrý. Strašně rychle se nám blíží americký svátek Halloween.
Já ho neslavím, ale občas se jen s kamarády namaluji, ale jinak nic, i když bych ho jednou v zemi, kde by se slavil ráda oslavila. No nic. Dneska jsem si pro Vás připravila článek o Halloweenským make-upu
nebo-li když nevíš co na sebe napatlat přečti si tento článek. V tomto článku nebudou mé fotky, ale jen k nim budu psát jak na to a přidám obrázek.


1) První maska co se mi zalíbila je tahle na způsob sugar skulll. Na celý obličej nanesete bílou barvu a okolo očí dáte černou a uděláte černý nos. U očí kolem černé barvy uděláte jakoby květinu barvy, kterou chcete. Pusu uděláte úplně jednoduše jako je na obrázku.
zdroj

2) Druhý co mě hodně zaujalo je panenka Anabelle. Začla bych asi make-upem a poté udělala tenké obočí, velké řasy, zvětšila bych oči a nabarvila tváře. Na obličej dát trochu černého stínu, aby panenka vypadala zašle a vykonturovat vrásky a nezapomenout udělat copánky. A tadáá.
zdroj
3) Dál bych vybrala určitě klauna. Já sama klauny nemám ráda, protože z nich jde spíš strach než zábava a tak se na halloween určitě hodí. Na internetu jsem nenašla obrázek co by vystihoval podle mých představ, ale GetThelouk měla super tutoriál, který se mi opravdu zalíbil a postup tam říká.
KLIK
zdroj

4) Tato postavička z Alenky v říši divů ve mě spíš vzbouzela strach než abych ji brala jako pohádkovou postavičku. A tak i na Halloween ji lze použít. Bílou barvu bych smíchala s makeupem a nanesla na obličej. Zase udělala bych tenké černé obočí a modré stíny až k obočí a ještě udělat pořádné řasy. Na tvář udělat pihu nebo srdíčko a pusu červeně zmenšit do tvaru srdce.
zdroj

5) A poslední typ je pro ty co nechtějí jít na Halloween za strašidelnou masku. Jako skvělý typ mi přijde tato duha na snapchatu, určitě každý ví jak měl celou My story zaplavenou duhami. Je to úplně jednoduché od pusy co nejdál klidně i na tričko uděláte duhu a v ní hvězdičky. Uděláte tvářičky a opticky zvětšíte oči.
zdroj
A to je vše. Ukázala jsem vám masky, které mě nejvíce zaujaly a které bych si i vzala já.
Mějte se krásně! Slavíte Halloween?

7 komentářů: