neděle 4. října 2015

Vlastní kryt? -Muj kryt.cz

Ahoj všem!
Dneska tu mám pro Vás úplně mega super tip, pokud vás nebaví nebo se vám nelíbí obaly co mají v jiných e-shopech a nebo obchodech. Tento e-shop nebo stránka vám udělá kryt z obrázku nebo fotky, co si sami vyberete. Dělají kryty na iPhone 4/4S a iPhone 5/5S. Jejich stránky najdete zde.(klik)
Druhy krytů ze kterých si můžete vybrat najdete tady.(klik)


Já jsem si mohla vytvořit také svůj kryt a jelikož už dlouho jsem sháněla nějaký kryt s Marilyn Monroe, tak jsem si vyhledala nějaké její obrázky a rozhodla jsem se pro tento, kde je Merilyn s citátem a líčí se.


Tak a teď už k samotnému krytu a jak to všechno probíhalo. Paní byla strašně milá a se vším mi pomohla. Zaslala jsem ji obrázek a ona ho upravila a pak mi ještě poslala fotky zda to tak může být.
Kryt mi byl do týdne zaslán. A upřímně, když jsem si ho nesla ze zásilkovny, což je také možnost kam vám kryt bude zaslán, tak jsem se překonávala a bych ho už nerozbalila. Kryt mám s bílými okraji a je plastový, Nezakryje zase dolní a horní část telefonu, ale pád a náraz by zmírnil. Hlavně na telefonu vypadá skvěle. Tento e-shop má i facebookovou stránku, kde do 6.10. probíhá soutěž o kryt, takže se určitě rychle zapojte. Balíček přišel v obálce a kryt byl ještě zabalen v obalu. S krytem jsem moc spokojená a myslím, že je to zase něco jiného a určitě kryt a vlastním potiskem poslouží skvěle, jako dárek!






Z mé kladné recenze je to vše. Mějte se nádherně!
Zaujal vás e-shop?

8 komentářů: