čtvrtek 1. října 2015

TOP 5 September


Ahoj Všichni!
Už je zase konec měsíce září a přichází pomalu, ale jistě říjen, a proto tu dnes mám oblíbence nebo-li top 5. Znáte mou klasickou Top 5, ale teď přicházejí trošku změny. Už tu nebudou 3 věci z kosmetiky, film a písnička. Ale bude tu jakýkoliv 5 random věcí, které si oblíbím, tak doufám, že se vám budou líbit oblíbenci víc než předtím.

První věc, kterou jsem si strašně oblíbila je čaj, protože venku už se ochlazuje a já večer se zahřívám čajem, který mám hrozně moc ráda. Tento čaj je z Marks & Spencer a příchuť je zelený čaj s jasmínem. Je hrozně dobrý, jelikož já moc ovocné čaje nemusím, tak tenhle je moje záchrana a je opravdu moc dobrý. Pokud sháníte dobré čaje, tak si myslím že Marks je dobrá volba.

Spolu s podzimem začínám nosit zase rtěnky, a tak jsem si nejvíc oblíbila krásnou červenou rtěnku od Rimmel v odstínu 111 kiss of life. S výdrží to není nic extra, ale jinak je úplně skvělá a dá se říct, že ji nosím pořád.

Dále jsem si strašně oblíbila písničku "Cheerleader", která sice není úplně nejnovější, ale i tak je super.
Oblíbila jsem si ji hlavně proto, že ji všude kde jsem byla skoro hráli.

Jelikož jsem o prázdninách dočetla knížku, kterou jsem si půjčila s názvem "Papírová města", kterou už i většina lidí má přečtenou, tak ji sem také dám, protože sice nejsem člověk, který by neustále četl, ale tato knížka se mi moc líbila a byla lepší než ten film, který mě malinko i zklamal. Nemám bohužel fotku, protože jsem ji musela vrátit, ale asi všichni víme o jakou knihu jde.

A poslední můj oblíbenec je suchý šampon od Batiste s nádhernou vůní. Tento šampon je úplně skvělý, protože hodně pomáhá od mastných vlasů a když zrovna nestíhám, tak šáhnu po něm. Seženete ho v Douglasu a nebo na internetu.

Mé oblíbenci jsou u konce, tak zase jindy! Mějte se hezky.
A co jste si oblíbili vy?


9 komentářů:

  1. Ten čaj sa ti nečudujem ... Tiež ho milujem !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. podla mna papierove mesta je lepši film , musela som sa nutit tu knihu dočitať :(
    inak batiste je super a taktiež rúž od rimmelu , ten čaj musím skúsiť ! :)

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nejdříve četla knihu a ta mě teda opravdu bavila. Pak jsem se koukla na film a byl super, jen mě zklamalo to, že tam nebyly všechny scény z knihy. :) Určitě vyzkoušej! :)

      Vymazat
  3. rúže od Rimmelu milujem, čaj musím vyskúšať a suchý šampón som si už kúpila, no ešte nevyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ještě nějakou rtěnku musím pořídit! :D Vyzkoušej jsou to podle mého super věci. :)

      Vymazat
  4. Plánuji si už konečně koupit nějaký čaj z MS :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat