čtvrtek 8. října 2015

10 věcí pro můj podzim

Ahoj Všichni!
Vítám vás u dnešního konečně pořádného podzimního článku. Podzim mám ráda, když občas zaprší, ale i trochu svítí sluníčko, ale hlavně nesmí být zima. A v dnešním článku vám řeknu 10 věcí, které nesmí chybět pro můj podzim. V tomto článku nebudou mé fotky, ale fotky z internetu. Trochu mě mrzí, že už není léto, protože bylo skvělý, ale strašně rychle uteklo.

1. Čaj
Miluju čaje a podzim je pro mě nejlepší čas, kdy je pít skoro každý den. Ovocné čaje moc nemusím a tak čaje, které piju jsou většinou jen zelené. Momentálně mám nejradši zelený s jasmínem z Marks and Spencer a vidět jste ho mohli v oblíbencích

2. Kniha
Já nejsem člověk co by četbu vyhledával, ale na podzim nebo zimu knížky miluju. Není nad to, když si s dobrou knížkou zalezete do postele a čtete. Určitě s tímhle nejsem jediná, že? Teď si plánuji pořídit Hledání Aljašky ano, já jsem ji ještě nečetla.

3. Déšť
Upřímně? Mám ráda déšť, ale buď musím být někde schovaná, ať už pod deštníkem nebo doma, ale nesmím být venku třeba bez deštníku. To pak ten déšť nesnáším. Ale řekněme si podzim bez deště by nebyl podzim. Taky máte rádi vůni deště?

4. Barevné listí
Bez barevného listí by nebyl podzim to si přiznejme. I když zrovna moc nemusím chození mezi hromadami listí, ale z venku nebo když jdu kolem listí, tak to vypadá nádherně. A řekla bych, že i listí hlavně pro většinu z nás symbolizuje podzim.

5. Káva
Nebo spíš by tu mělo být napsaný Starbucks, ale tak co. Kávu mám strašně ráda a po dni, který není zrovna nejteplejší si zajít do kavárny na kafčo není vůbec špatné. Už se těším až ochutnám ve Starbucksu to podzimní s dýní. Minulý rok jsem to nějak nestihla.

6. Tmavé rtěnky
Jako milovnice rtěnek tu nesmím zmínit ani tento bod. Nejvíce nosím červené odstíny a pořádný tmavý odstín rtěnky si ještě tento podzim plánuji koupit. Tmavé rtěnky se mi právě nejvíc líbí na podzim. Máte nějakou vy?

7. Svíčky
Ano, i já jsem milovník svíček a to ještě ani nemám Yankee candle, ale určitě to v nejbližší době hodlám napravit. Jinak můj wishlist najdete zde. Pálení svíček je na podzim super věc. Momentálně mám doma svíčku z Ikea pomerančovou, která svou oranžovou barvou připomíná i podzim a plánuji ji pálit v nejbližší době.

8. Dýně
Abych se vám přiznala, tak jsem toho z dýně moc neochutnala, což mě trošku štve. Ale dýně je prostě podzimní zelenina. Ať už různé jídla nebo jen naaranžovaná dýně vypadá krásně na podzim.

9. Procházky
Nejlepší procházky jsou na podzim a na jaře podle mě teda. Není nad to se procházet opadanou krajinou, příjemným počasím, teplém oblečení a nejlépe s kávou v ruce.


10. Halloween 
Sice Halloween není náš svátek a ani já ho moc neslavím, ale jednou bych chtěla být v Americe na halloween. Vyřezávat dýně, chodit po domech v maskách nezní vůbec špatně. Občas si třeba na chalupě vyřežu dýni, ale to je vše.

A já už se s vámi pro dnešek rozloučím. 
A co vy máte rádi na podzimu? 

15 komentářů:

  1. Se vším s tebou souhlasím, až na ten déšť.. Ten já nemám ráda :-D

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsem si jeden článek, a už naprosto miluju tvůj blog, jsi skvělá <3 :)

    http://majdulii.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky a tmavé rtěnky! Naprosto souhlasím :) Moc hezký blog!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Hrůza, chtěla jsem něco připsat, ale ne protože tys to všechno vystihla a já s každým bodem souhlasím :))

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem četla první slovo, tak jsem se už lekla. :D Děkuji moc, jsem ráda, že většina souhlasí! :)

      Vymazat