středa 30. září 2015

Kryty na telefony - PRIMES.CZ


Zdravím všechny!

Pokud sháníte typ, kde sehnat kryty, obaly a pouzdra na telefony, tak si přečtěte dnešní článek právě o tom. Na e-shopu Primes.cz najdete obaly na telefony Samsung a Apple. Já jsem měla možnost si z e-shopu vybrat kryt a ten Vám dnes zrecenzuji. Kryty na e-shopu jsou opravdu krásné! :)


Na e-shopu mají opravdu velký výběr krytů. Balíček mi přišel do 3 dnů, což je úplně skvělé. Kryt přišel v obálce, kde ještě byl zabalen v Primes "obalu" a ještě tam byla faktura. Pokud by vás zajímalo, jaké tipy pouzder se na e-shopu prodávají klikněte zde. Já jsem si vybrala kryt na iPhone 5/5S s plameňáky, který je naprosto nádherný a roztomilý jinak ho najdete tady.









Kryt na telefonu drží dobře a hlavně je strašně roztomilý. Kryt jde z telefonu dobře sundat a i dobře nandávat, což se mi u plastových krytů moc často nestává.. Sice neochrání celé strany, protože je pokrytý po stranách, ale ne nahoře a dole. Ale i tak je kryt v pořádku a při pádu by i zabránil. Na telefonu dobře sedí a nikde nic nevypadává. Výběr krytů je opravdu velký, takže si většina určitě vybere. Já já jsem s ním určitě spokojená, takže pokud zrovna sháníte kryt nebo uvažujete o koupi, tak vám tento e-shop můžu doporučit.








Mějte se krásně a děkuji za spolupráci. :)
 Kupujete si kryty na telefon?


3 komentáře: