čtvrtek 15. října 2015

H A U L #4

Ahoj!
Dneska vás vítám u nakupovacího článku číslo 4, protože dlouho no zase tak dlouho ne  tu nebyly nákupy, tak jsem se rozhodla vám zase pár kousků co jsem si pořídila ukázat. Musím se přiznat že jsem kupovala, tak nějak všechno, takže tu čekejte takovou smíšeninu zase. Po delší době tu je o něco delší haul, než jste asi zvyklé (:D)



Když jsem byla v HM, tak se mi tam moc zalíbil tento černý kryt na telefon s oušky a vepředu s čumáčkem. Stál 150 Kč a je naprosto skvělej dobře drží a pěkně vypadá i jako doplněk. Dále v DM byly slevy na minulou limitku Alverde a moc mě zaujal gel na obočí s krásným obalem. Cena byla 20 Kč.

Na roztřepané a sušší konečky jsem sháněla olejíček na vlasy a nakonec jsem si vzala tento od Shwarckopf. Má v sobě malinké třytky což vypadá moc pěkně a vyhovuje mi že je to ve spreji. Cena 140 Kč. A pak jsem si koupila ještě na vlasy suchý šampon od Batiste se kterými jsem spokojená už delší dobu, tento je  vůní oriental a má pěkné balení. Cena 150 Kč.

Hodně jsem si oblíbila cardigany a pak se mi jeden zalíbil v New Yorkeru. Je celý černý a trošku prosvítá. Dlouhý je zhruba ke kolenům a je strašně příjemný a cena byla 299 Kč. A pak jsem si ještě vzala v New Yorkeru obyčejný černý legíny za 139 Kč.

Hodně mě zaujala novinka od L'orealu 4 v 1. Je to vlastně pudr, primer, korektor a make-up v jednom. Cena byla 489 Kč. Určitě o tom ještě ode mne uslyšíte. A jelikož se mi strašně zhoršily vlasy a začaly vypadávat, tak jsem si koupila v lékárně biosil plus, o kterým ještě uslyšíte! Cena byla asi 75 Kč.

A jelikož mám teď strašně suché nohy, tak jsem si pořídila krém na nohy s vůní ananas od Avonu a zatím je fajn, hezky voní a dobře i hydratuje. Cena cca 60 Kč. No a abych si v zimě nebo spíš na podzim připomenula jaro, tak jsem si koupila od Avonu pěnu do koupele za 80 Kč s vůní "Spring garden" nádherná vůně!

A z mého článku je to vše, mějte se krásně a užívejte si podzim.
Čím jste si radost udělali vy?

11 komentářů:

  1. ten kryt je úžasnej! :) biosil používám také
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Biosil používám také, a po dvou měsících se mi zdá, že mám vlasy v lepším stavu :-) Jsou silnější.. :-) Avon krémy na nohy jsou skvělé.. mají úžasné vůně a nohy jsou jak v balnce.. :-) Ale pěny a sprchové gely od Avonu nemám vůbec ráda.. hodně mě vysušovaly pokožku :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi zdá že vlasy mám lepší, ale vidím to i trochu na nehtech. Sprchové gely nepoužívám od avonu, ale pěny mě vůbec nevadí asi to bude i tím, že já nemám vůbec vysušenou pokožku. :)

      Vymazat
  3. Tak ten kryt na mobil je roztomilej :) Já jsem si dnes udělala radost organizérem na dekorativku v Kiku

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obal od gélu na obočie je prekrásny :3 a dosť sa mi páči aj kryt na mobil :)
    LelaLeenaBlog

    OdpovědětVymazat
  5. Super věci sis koupila, ten kryt je strašně cute :)

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat