středa 16. září 2015

Wishlist - Fall

Ahoj Všichni!
Od léta to strašně rychle uteklo a máme tu skoro podzim. A tak jsem si pro Vás dneska připravila můj podzimní seznam přání aneb za co bych chtěla utrácet. Třeba se v něčem se mnou i shodnete. Klidně mi napište co si přejete vy budu ráda.







Eos už sice jeden mám, ale ještě bych chtěla vyzkoušet s vůní mint fresh, protože s eosem jako balzámem jsem celkem spokojená a hlavně i skvěle vypadá, takže by se mi ještě jeden hodil. Eosy už najdete v drogériích, ale jen čtyři druhy a zrovna tento bohužel ne.

Svetr bych aspoň jeden přes hlavu na zimu a podzim potřebovala. Klidně by se mi líbil tento na obrázku, ale teď mají celkem pěkné svetry v New Yorkeru, tak si tam zřejmě vyberu.

M.A.C. jako milovník rtěnek bych si tuhle krásku přála. Libila by se mi tmavší červená na podzim by vypadala skvěle. Tak snad si ji pořídím. :)

Roshe run se mi naprosto zalíbily a plánuji do nich ty peníze investovat, protože jsem fakt pěkné. Vybrala bych si variantu černo-bílé abych je mohla nosit tak nějak ke všemu.

Yankee candle jednu už bych si pořídit mohla, i když nevím úplně jakou vůni. Asi k Vánocům si ji koupím, protože ji už chci dlouho.

Calvin Clain vůně Down Town se mi líbí už jenom tím obalem a od této značky bych chtěla jeden parfém i vyzkoušet a asi bych si zvolila tuto.

Victoria's Secret od této značky bych si chtěla koupit nějakou mikinu nebo tričko, protože se mi fakt moc líbí.

A to je vše. Máme něco společné? :)
Schválně jsem zvědavá co si z toho pořídím. 

12 komentářů:

  1. Ty boty jsou krásné :)
    Yankee Candle svíčku si chci letos také pořídit!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si chtěla pořídit nějakou tmavou rtěnku a svetr :)
    Jinak už asi dva roky sháním parku, která by mi slušela a nevypadala bych v ní jak velryba, ale marně, tak třeba se letos poštěstí :D
    Beautyna-cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parku také budu tenhle rok shánět, ale asi v tmavě modré barvě, protože tu klasickou zelenou mám. :)

      Vymazat
  3. Držím palce pri zháňaní :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat