čtvrtek 17. září 2015

Soaphoria.cz

Ahoj všichni!
Dneska si představíme e-shop s přírodní a organickou kosmetikou Soaphoria.cz. Na e-shopu najdete přírodní a organickou pečující kosmetiku. E-shop má spoustu produktů, ale hlavní co mě zaujalo byly vůně. Tolik zajímavých vůní jako je anglická snídaně, růže, ovocný sad a mnohých dalších mě hned okouzlilo. Vybrala jsem si vůni ovocný sad, protože anglická snídaně už nebyla, ale vůbec mi to nevadí.
. Na e-hopu najdete plno jiných kosmetických věcí třeba balzámy, suflé, věci do koupele a plno jiných. Peeling co mám já si můžete objednat zde. Vybrala jsem si peeling s vůní ovocný sad (Berry forest). Ta vůně je neskutečně krásná a po umytí večer voníte až do rána příjemnou ovocnou vůní. Peeling je akorát není hodně hrubý, ale zase tam ty kuličky cítíte. Peeling je mastnější tudíž krásně hydratuje a není potřeba poté použít ještě krém, což mě se hodí, jelikož nemám ráda mazání. :D
Na těle je příjemný a provoní celou koupelnu. Po použití se strašně dobře cítím. Peeling dá dobře pryč ty odumřelé buňky z kůže a mám po něm pocit, jako bych se znovu narodila. Tento produkt je hand made a je přírodní což je skvělé.
Co se týká balíčku, tak mi šel ze Slovenska cca 4 dny a přišel v krabičce, kterou bohužel nemám vyfocenou. A to balení je naprosto praktické a roztomilé!




























Z tohoto produktu a celkově e-shopu mám skvělý pocit a zkráceně vám ho je doporučuji. Určitě si ještě něco objednám. :) A co vy a přírodní kosmetika?



11 komentářů:

  1. zrovna mi dochází můj peeling a přemýšlela jsem nad tím Dermacolím :) no, asi si to ještě rozmyslím :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji tento! Je vážně skvělý a ta vůně je nádherná! :)

      Vymazat
  2. Pěkný článek :) zatím jsem žádnou přírodní kosmetiku nezkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá veľmi zaujímavo, mám rada hlavne ich dizajn :)

    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
  4. Priznám sa, že SOAPHORIA ma už dlhšie láka len som sa k nej doteraz nedostala. V každom prípade ma peeling veľmi zaujal.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Balení je opravdu roztomilé. :)) Já jsem přírodní kosmetiku nikdy účelně nevyhledávala. Ale na tohle mrknu. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to opravdu moc pěkně :) Anglická snídaně je na skladě...poslední kus. Přemýšlím, jestli se mi chtějí platit 300 :/ :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat