pátek 11. září 2015

Essence - Urbaniced

Ahoj Všem!
Dneska Vás vítám u článku, kde si představíme novou limitovanou edici od essence s názvem "Urbaniced". Limitka by už měla být v drogériích, tak snad ji zastihnete pokud se Vám zalíbí.
Věci z limitky mají hezké balení, ale nenašla jsem v ní nic co by mě extra zaujalo, že bych si to musela koupit. Tak jdeme na to. :)


Voňavky tu po dlouhé době jsou a na výběr je ze dvou variant. Nevypadají vůbec špatně a jsou malé, takže do kabelky akorát. Mají zajímavé názvy a celkem i pěkný vzhled.


Laky na nehty těch je dohromady 5 z toho je jeden top coat a tři normální a jeden s metalickým efektem. Barvičky mě, ale tentokrát vůbec nezaujaly, i když já celkově laky nemusím ve výrazných barvách.


Rozjasňovač, tak ten se mi líbí ještě záleží na tom, jak bude pigmentovaný, ale klidně bych do něj šla. I ten odstín vypadá vcelku dobře a balení je jednoduché, ale pěkné.

Tvářenka taky nevypadá špatně barvičkami je do růžova a je poskládána z více odstínu růžové. Obal je ten samý co u rozjasňovače. 


Oční stíny tu jsou 3 na výběr a to růžová, šedá, černá. Zase mě barvy moc nezaujaly, přijdou mi strašně obyčejné, i když ta šedá není zase až tak úplně špatná, ale nezaujaly mě.

Tekuté oční linky i ty jsou v této limitce a nevypadají vůbec špatně, ale když už, taky bych si vzala linky v peru. Má silikonový aplikátor a jdou s ním udělat tenké a i tlusté linky. 

Krémy na rty ty tu jsou dva jeden světle růžový a druhý tmavě růžový až do červena. Měl by dělat matný efekt plus k barvě máte i štěteček na přesnou aplikaci. Ta barvy vypadají opravdu moc dobře, tak se po nich podívám.

Z limitky to je vše, takže zase jindy! 
Líbí se vám něco?

11 komentářů:

  1. Vyzerá to skvelo :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvělá.. hlavně ty barvy na rty :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/coming-soon.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle limitku jsem ještě nezaregistrovala, ale třeba laky na nehty mají hezké barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. vynimocne musim napisat ze fakt pekna limitka!

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Táto limitka vypadá super!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Novinky vypadají báječně :) Líbí se mi rozjasňovač a také ty krémy na rty :)

    OdpovědětVymazat