sobota 19. září 2015

Inspirace #2 -Fall Outfits


Ahoj vám všem!
Jelikož u minulého inspirativního článku byly dobré ohlasy a psali jste, že máte rádi inspirace, tak jsem se rozhodla napsat další, ale tentokrát to budou podzimní outfity. Outfity jsem pro vás vytvořila sama a snažila jsem se tam dát věci, které normálně seženete pokud se vám zalíbí.
Ceny u oufitů jsou přehnané, ale většinu věcí seženete v obchodech.



Outfits 1



Studio 8 grey sweater
2.345 CZK - houseoffraser.co.uk


Legging
945 CZK - pieces.dk


Arizona lace boots
855 CZK - jcpenney.com


Essie nail care
295 CZK - boots.com



1 Outfit

První outfit je úplně jednoduše složený z obyčejných černých legín, které seženete úplně všude. Dále má u sebe takový svetřík s jakoby "košilí" a podobný jsem teď viděla v New Yorkeru. Boty na klínku v černé barvě jsou k sehnání v Deichmannu a doplnit můžete nude lakem na nehty.

2 Outfit

Druhý outfit je tvořen z kalhot do šeda, obyčejným bílým tričkem a doplněn kimonem v nude barvě do růžova. Tohle kimono se mi moc líbí a ráda bych ho sehnala v obchodě. Kabelka je také v nude barvě a celé to můžete doplnit zlatými náramky nebo náhrdelníkem. Boty jsem nedávala, protože si je může každý vybrat podle sebe.
Outfit 2


George J. Love denim pants
2.635 CZK - yoox.com

White lace kimono
355 CZK - romwe.com

Louis vuitton handbag
107.115 CZK - therealreal.com

Madewell vintage bracelet
685 CZK - shopbop.com




3 Outfit

Třetí a zároveň poslední outfit je tvořen černou skater skirt, kterou už spousta z vás i má. Tričko k tomu je v burgundy barvě a přes sebe můžete hodit třeba sako nebo černý cardigan. Boty jsou celé černé slip-ony a k tomu malá černá crossbody kabelka. 

Outfit 3



Red tee
810 CZK - carnetdemode.com

Black skater skirt
335 CZK - amazon.com

Vans shoes
1.070 CZK - jcpenney.com

MICHAEL Michael Kors purse
4.470 CZK - neimanmarcus.com




Jaký outfit se vám nejvíce líbí?
 Mějte se moc krásně. 

21 komentářů:

  1. Super článek, ten první outfit se mi líbí nejvíc :)

    Neon Navy or Neon Kiss?

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok :D mne sa najviac páči 2 outfit, ale všetky sú krásne :D

    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně někdo, kdo má vkus a navíc ty obrázky nezkopíroval!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Such a nice collections,
    Happy Monday.

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce se mi líbí 2. outfit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny outfity jsou moc krásné, ale nejvíce se mi líbí ten třetí! :)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny outfity jsou krásně ale mě se nejvíc líbí ten první :)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten druhý a třetí se mi líbí nejvíc! :) Na tu kabelku LV bych ale musela vydělávat hodně dlouho. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné outfity :) nejvíc se mi líbí druhý a třetí :)

    OdpovědětVymazat