středa 9. září 2015

Organizér na rtěnky-postovnezdarma.cz

Ahoj všem!
Vítám Vás u dnešního článku, kde Vám zrecenzuji a představím organizér na rtěnky. Po téhle šikovné věcičce jsem pokukovala už déle a moc se mi líbila. Kdo by nechtěl mít skvělé místo na rtěnky, že?
Jelikož ze zahraničních e-shopů neobjednávám, tak nemám možnost si organizér koupit levně. Nicméně jsem ho zahlídla na e-shopu se kterým mám možnost spolupracovat a řekla jsem si, že i Vám dám typ, kde ho sehnat. Seženete ho přímo zde.(klik) Cena je 275 což je stále přijatelné.


Balíček mi přešel cca za 20 dní, což je normální na tomto e-shopu a jsem ráda, že jsem nečekala těch 45 dní. Balíček byl zabalen ve folii, obalu a pak ještě v krabičce, takže to přišlo naprosto v pořádku bez poškození.









Do stojánku se vejde celkem 24 rtěnek a balzámů. Vypadá moc dobře i jako doplněk a hlavně je praktický a o všech rtěnkách máte přehled. Stojánek je z plastu a je průhledný. Další věc z toho to e-shopu, která mě zase nezklamala a za to jsem ráda.








Určitě Vám můžu stojánek jen a jen doporučit. 
Tak se mějte krásně! 

14 komentářů:

  1. Tak ten stojánek je boží !! :D

    Pozývam ťa, aj všetkých tvojich čitateľov na moju GIVEAWAY !!!!!!!!!
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som rozmýšľala, že si kúpim takýto organizér, ale 275kč? to je niečo vyše 10 euro a za kus plastu je to set sakra veľa.. tak som si urobila vlastný stojan, ktorý ma stál pár centov a asi 5 minút práce (DIY návod tu: http://sueandcolours.blogspot.sk/2015/09/navod-na-vyrobu-organizeru-na-ruze-diy.html) a napokon mi ešte včera kamoška posielala link, kde tento ktorý máš mali za ani nie 5€, tiež s poštovným zdarma :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to sice kus plastu, ale řekla bych že i tak je to pořád v normě. Někde jsem viděla tento stojan i za 400 a vejš. :D

      Vymazat
  3. Já jsem si ho koupila na ebay asi za 90 Kč a jsem s ním moc spokojená :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych si takhle objednávala ze zahraničí, tak si ho také pořídím. :)

      Vymazat
  4. Vyzerá to super ! :) Škoda, že nie je väčší :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně jsem také očekávala, že bude větší, ale nevadí. :)

      Vymazat
  5. vyzera to sikovne!

    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. to bych taky potřebovala.. je to super praktický
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je super věc, taky bych si chtěla stojánek pořídit :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat