neděle 30. srpna 2015

Inspirace #1 -Pokoje

Ahojte!
Dneska tu mám takový neobvyklý článek. Bude to inspirativní článek a dnes o doplňcích do pokoje nebo spíš inspirace pokojů. Ani nevim jak mě tohle napadlo, ale přijde mi to jako dobrý nápad. Ještě uvidím jestli vyjdou i jiné "díly". Takže spíš tu budou fotky a obrázky hlavně z internetu než moje.
Pokud si chcete předělat pokoj nebo si ho více zútulnit tak si přečtěte tento "článek". :)














Strašně se mi líbí pokoje kde jsou jako dekorace světýlka. Přijde mi to opravdu hodně útulný.

















Líbí se mi nápad s takovým místem kam si zalezete s knížkou a třeba čajem. Vypadá to strašně pěkně a útulně ne?
















Fotky, obrázky a plakáty udělají v pokoji hodně, když je krásně nakombinujete.













Další inspirace jsou nápisy na zeď. Vypadá to strašně pěkně! A navíc pokud si tam dáte nějaké motto nebo citát tak je to ještě hezčí!















Krásně vypadá když si vyzdobíte psací stůl. Na tomhle obrázku se mi to fakt líbí!
















Tady je ukázka toho, jak je pěkné něco si vyrobit lehce a levně do pokoje. Ta "sedačka" je pěkná a útulná. Na facebooku nebo i internetu najdete plno takových nápadů.














V poličkách jsou moc pěkné rámečky, svíčky, květiny a různé nápisy. Tenhle obrázek to vše krásně vystihuje.













Polštáře jsou na posteli hodně útulné a ještě když jich máte skoro plnou postel. Mě se zalíbil tento jednoduchý.

Z dneška to je vše pokud byste chtěli další inspirace napište jaké.
 Mějte se moc pěkně. :)

7 komentářů:

  1. Polštáře na posteli se mi taky hrozně líbí, musím si ještě dokoupit :D
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám radšej jednoduchšie veci ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první pokoj se mi líbí nejvíc :) Taky bych takový chtěla :D

    Chapter #8 of 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych měnila pokoj pořád :D

    OdpovědětVymazat
  5. milujem interiérové inšpirácie! :) ako Veru, tiež by som menila izbu stále :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem takéto inšpirácie ! :) Tá prvá izbička je krásna :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si vždycky hledám obrázky pro inspiraci...nejčastěji na pinterestu :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat