středa 12. srpna 2015

My bottle -postovnezdarma.cz

Čau všichni!
Dneska tu mám pro Vás recenzi na celkem známou láhev "My bottle". Tato láhev je z e-shopu postovnezdarma.cz láhev najdete přesně zde. Na e-shopu mají láhev i s taštičkou, ale nevím k čemu by mi byla tak jsem si vzala bez taštičky jinak s taštičkou zde. Cena láhve je teď 115 Kč bez slevy normálně 199 Kč.



Láhev je plastová s víčkem a držákem na ovoce, když si děláte vodu s ovocem, tak aby vám to ovoce neproletělo. Je průhledná, takže vypadá i skvěle a má na sobě černý nápis "My Bottle".
Je velká 500ml, takže pro mě bude skvělá i do školy. Když v ní máte džus nebo vodu s ovocem, tak mi přijde že vypadá strašně krásně! Občas trošku z ní vyteče pár kapek, což mě trochu štve, ale není to nic velkého. a dobře se zavírá. Krásně se z ní i pije. Nezapomeňte láhev vypláchnout horkou vodou. Ještě jedno plus čekala jsem, že láhev zevnitř bude smrdět, ale vůbec nesmrděla. Láhev jsem si teď opravdu oblíbila a můžu Vám ji jen doporučit. :)


Tak se mějte krásně a zase u dalšího článku! :)

8 komentářů: