neděle 16. srpna 2015

H A U L #3

Ahoj!
Dnes Vám přináším další Haul aneb co jsem si zase nakoupila. Ten minulý měl krásné ohlasy, tak jsem tu tedy s dalším. Ten minulý najdete zde. Za poslední dobu jsem hodně nakupovala věci na tábor, ale přijde mi zbytečné to sem dávat, když jsem si koupila pastu, vatičky atd..


Sháněla jsem nějaké bačkůrky, ve kterých bych mohla chodit doma a našla jsem tyto roztomilé z Reservedu za 399,-. Dále jsem si objednala monopod neboli "selfie tyč", která má spoušť na té tyčce na dovolenou a výlety je skvělá. A poté tu mám tričko z Takka, které mě zaujalo tím že je jen čistě jednoduché, ale se zajímavým potiskem stálo 299,-.

Pomalu, ale jistě mi dochází řasenka Manga v zeleném balení, tak jsem si ji pořídila znovu, protože mi přijde že je úplně skvělá! Pak jsem potřebovala gumičky na culík, cop a nebo drdol a tyto jsou z Pepca za 30,-. Na pleť mi došla má oblíbaná voda "Clean and clear" měla jsem tu zelenou, ale teď jsem zkusila variantu v červené.

V Pepcu jsem ještě sehnala obraz na zeď, který se mi opravdu zalíbil a cenou ještě víc stál cca 70,-.

Z Haulu to je vše. Mějte se krásně a užívejte si ještě prázdniny! :)

11 komentářů:

  1. Úžasný obraz a kosmetika
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko a bačkůrky ♥ Rámeček je taky krásnej

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

  4. Ahoj :)

    Pozývam ťa na letnú súťaž na mojom blogu :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/08/its-time-for-global-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Řasenku jsem vyhrála v giveaway, ale vůbec mi nesedla :/

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji používám ještě s nějakou, aby řasy neslepovala. :)

      Vymazat