středa 5. srpna 2015

Co z ovoce?

Ahoj všichni!
Dneska Vás vítám u letního článku, kde si ukážeme co si udělat z ovoce za jídlo nebo za pití.
Je léto takže ovoce dostáváte od známých a nebo kupujete v obchodě. A pokud Vám už dochází nápady co si z něj máte udělat, tak si dnes ukážeme pár tipů, které jsou jednoduché, zdravé a dobré.

1) Ovocný salát
Strašně jednoduchá a dobrá věc je si udělat z ovoce salát. Jednoduše nakrájíte různé ovoce podle vaši chuti a smícháte. Já jsem si tam dal jahody, broskve, banán a meloun. Pokud tam dáte meloun, tak salát i krásně osvěží.

3)Ovocná pizza
Meloun si vykrojíte do trojúhelníku pizzy a naskládáte na něj ovoce, aby to vypadalo jako pizza. Mě nejvíc chutná s kiwi, jahodami a broskví.

2)Koktejl, smoothie
Další dobrá věc je koktejl, kde rozmixujete ovoce a přidáte mléko nebo zmrzlinu a dosladíte. Smoothie tam stačí jen rozmixovat ovoce. Já mám ráda jahodový nebo borůvkový koktejl. A smoothie jahody s melounem.

4) Osvěžující voda
Úplně zbytečná věc to sem dávat, ale co už. Vychlazená voda třeba s citronem a malinami je super.


Tak a to je vše, doufám že jsem Vám dala alespoň jeden tip. Mějte se moc krásně!

9 komentářů:

  1. Ovocná pizza? To jsem ještě neslyšela :) Vyzkouším.
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, je to moc dobré taková ovocná bomba! :)

      Vymazat
  2. Zaujímavý článok :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nejčastěji dělám ovocný salát s jogurtem nebo smoothies :)

    Beauty Products | Summer 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ten nápad s pizzou, určitě vyzkouším :)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš :) http://beautyna-cz.blogspot.cz/2015/08/letni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat