pátek 28. srpna 2015

Essence-Happy girls are pretty

Ahoj!
Dneska tu pro Vás mám novou limitovanou edici od essence s názvem "happy girls are pretty".
Už jen ten název je krásný, a produkty také. Jsou v nude barvách, takže pro většinu a i mě je tato limitka fakt krásná! K dostání by měla být od září do října.


Laky na nehty těch je tu na výběr z 6 pastelových barev. Laky by se měli lesknout což je už z obrázku vidět. Jinak barvičky to jsou fakt pěkné!

Rtěnky jsou tu dvě, ale na mě jsou příliš hnědé, takže bez nich se obejdu. Tyhle "rtěnky" jsou super jsou krásně krémové a na rtech příjemné. Jen škoda u mě teda těch barev no.

Tužky na oči tu jsou také dvě hnědá a šedá. Měly by mít nějaká tenký aplikátor na orámování očí. Tužky moc nepoužívám, takže bez nich se také obejdu, ale vypadají pěkně.

Dále tu je pilník, který má jednu stranu na zkrácení nehtů a druhou na vytvarování. Pilníků mám dost, ale tenhle se svým designem vypadá moc roztomile.

Tvářenka vypadá strašně krásně s tím srdíčkem a krásnou nevýraznou barvičkou. 

Paletka očních stínů má pěkné pastelové barvy a i moc pěkné jsou ty vyryté vzory v těch stínech. 

Konturovací set vypadá nádherně i když na mě by byl ten bronzer moc tmavý, ale jinak v setu najdete bronzer na konturování a highliter na rozjasnění, který má fakt pěknej odstín.


Z limitované edice je to vše. Líbí se Vám?
Mějte se moc krásně. :)




13 komentářů: