úterý 25. srpna 2015

Summer must haves

Zdravím,
už tu máme léto a já jsem se rozhodla Vám ukázat pár věciček, na které nedám a nejen v létě dopustit.
Nebudu se s tím nějak rozepisovat, protože je jasné že mi tyhle věci opravdu vyhovují, když je musím mít většinou stále u sebe. Všechny tyto věci Vám můžu jen a jen doporučit! :)


Tělový sprej
Bez tělového spreje si léto neumím představit. Pokud nechci těžký parfém, tak sáhnu po spreji. Momentálně můj nejoblíbenější je od Victoria's Secret s vůní "Secret crush".

Řasenka !Voděodolná!
Voděodolná řasenka do bazénu je super pokud se chcete namalovat. Já mám tuto the Rocket od Maybelline a je super opravdu drží skvěle.

Lesk (zvětšující rty)
Tenhle mám od Avonu a efekt zvětšujících rtů se mi moc líbí. Na rtech trochu štípe, ale mě je to příjemné a nevadí mi to. Má lehkou mentolovou vůni a je prostě skvělej!

Šampon Aussie
Od něj už nikdy nedám ruce pryč! Naprosto mi vyhovuje, krásně voní a celkově dělá nádherné vlasy.
Nemastí je a ani je moc nezatěžuje.

Rtěnka
Bez rtěnky když někam jdu nebo jedu už moc nevycházím. Někdy si ji dám víc a někdy jen lehký nádech a pořád vypadá skvěle tato je od Rimmel v odstínu 111 kiss of life.

Láhev
Bez této krásné láhve se ani nehnu je z postovnezdarma.cz a naprosto jsem se do ni zamilovala. Recenze na ni je zde.

Bronzer
Já mám od značky W7 a je neskutečně krásný s trochou šimrem třpytek a nádhernou pigmentací. Skvěle se s ním pracuje a na obličeji vypadá hezky a přirozeně.

Tak a to je asi vše samozřejmě mám 100 dalších věcí, které mám ráda, ale tyto jsou nejoblíbenější nebo nejpoužívanější v tomto létě. Mějte se nádherně! :)
Znáte něco z toho?


17 komentářů:

  1. rtěnka je užasná
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Znám plno věci, které si zmínila :) Body spray od Viktorky je super, taky jsem ho používala a ten šampon od Aussie také :)

    Unboxing | Parfums.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ten bronzér vyzerá naozaj super!
    inak, pekný článok!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tento tělový sprej od VS jsem měla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám stejnou řasenku a i ten lesk zvětšující rty:) Přijde mi, že řasenka mi nic moc neudělá (ale oceňuji, že je voděodolná) a ten lesk je sice příjemný, ale rty mi teda nezvětšuje:/
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je jen jemně nafoukne není to nic extra, ale lesky nemusím a tohle je jeden z mála, který ani nelepí. :)

      Vymazat
  6. Bez většiny věcí se také neobejdu. Na vodu Victoria Secret se chystám a hrozně se na ni těším. Láhev používám jinou značku a je to opravdu must have. Bronzer W7 vlastním a nevyhovuje mi odstín, kdybys chtěla, věnuju ti ho :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  7. rúže sú v lete najviac super a ten telový sprej musí krásne voňať! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Lesk z Avonu som mala niekedy v minulosti, bol skvelý. A rúž má nádhernú farbu ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mě je voděodolná řasenka také na léto nezbytností:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat