čtvrtek 30. července 2015

Top 5 - July

Ahoj všichni!
Dneska vás vítám u článku kde vám ukážu 5 věcí, které jsem si za měsíc červenec oblíbila.
Tento měsíc bych shrnula jako dobrý i když počasí moc nepřálo, a tak jsem byla na koupališti jen jednou, ale za to jsem měla pár výletů a byla s kamarády. Už za měsíc škola toto utíká!


Kosmetika

1) Parfém Chloe -Nejkrásnější vůně, která dlouho vydrží na oblečení a má nádherné balení. I přes tu vyšší cenu bych do ní šla znovu. Takže pokud po ní toužíte není co řešit! Tato vůně není ani tolik těžká, takže i na léto je nádherná.

2) Čistící gel - Pěkně pleť vyčistí a pokud máte akné tak mu pomůže trošku pryč. Obsahuje tea tree olej. Cenu vůbec nevím dostala jsem ho k narozeninám a nemůžu si ho vynachválit, protože krásně i odmastí pleť.

3) Tvářenka - Tuto tvářenku od Golden Rose jsem vyhrála v GA. Má krásný růžovoučký a šťavnatý odstín. Na tvářích vypadá přirozeně, lehce a krásně. Tenhle měsíc jsem hodně nosila s bronzerem a vypadala ještě líp.

Písnička

Hladina Paulie Garand - Tahle písnička se mi moc zalíbila, ale za tenhle měsíc jsem objevila spoustu dalších, takže bylo těžké vybrat!

Film

Rychle a zběsile 7 - Na tento film jsem chtěla jít do kina, ale nějak z toho sešlo, tak jsem se na něj podívala teď nedávno a musím říct že se mi moc líbil.

A to je z mých oblíbenců vše. Co jste si oblíbili vy?

18 komentářů:

  1. Pěkný článek. Taky jsem chtěla do kina na RaZ7, ale nakonec to taky nevyšlo :(
    Musím se na to kouknout! :)
    NÁŠ BLOG!!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný článok :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju rychle a zběsile,je to moje srdcovka
    terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek :) Já si oblíbila květinovou pleťovou vodu :)

    Haul | July 2015

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný článek. vůně od chloe jsou super :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :) ten parfém je jednoducho božský

    Budem veľmi rada, ak si pozrieš môj Blog by Katy :-* alebo sa pridáš do mojej prvej GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. parfémy Chloe krásne voňajú, a o tej značke čistiaceho gélu som ešte nepočula, má táto značka aj iné dobré produkty? :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zatím jen ten gel, ale nemůžu si ho vynachválit. :)

      Vymazat