pátek 18. prosince 2015

Filmy na zimní večery?

Ahoj všichni! Jak neobvyklé.

Venku už je opravdu chladno, občas zaprší nebo někdy i zasněží a venku se toho už moc dělat nedá. Přesně takovéto počasí je pro mě a myslím, že i pro většinu z vás vhodné pro filmy, čaj nebo čokoládu, teplá deka a prostě jenom relaxovat. Já jsem si pro vás v dnešním článku zapsala pár mých oblíbených filmů, které se mi moc líbí, protože sama občas nevím co si pustit, a tak jsem se rozhodla pro tento článek, který i někomu může pomoct s tím co si večer pustit za film. Přidala jsem i pár vánočních filmů, aby jste se mohli naladit do vánoční nálady. 

Stuck in love
Je to asi můj nejoblíbenější film, a proto ho uvádím jako první. Je to film asi spíš pro holky, ale může se líbit všem. Je to film u kterého se dá i brečet, ale je opravdu krásný. Romantický a trochu drama. Film se dá najít s titulky na Youtube, takže pokud si nic nechcete stahovat, tak se můžete kouknout online.

Dear John
Další můj jeden z hodně oblíbených filmů, který je také ve směs romanticky, ale strašně moc krásný. Hlavní hrdina je v americké armádě a vlastně jede domů za svým otcem, kde potká studentku Savannah. No a dá už vám prozrazovat nebudu, aby jste se měli na co kouknout. Zkouknout se dá na sledujufilmy.cz


Fakjů pane učiteli 1,2
No a pokud máte rádi komedie, tak se rozhodně musíte podívat na tyto dva díly Fakjů pane učiteli. Ta dvojka je myslím ještě v kinech, takže se asi na ní online ještě nepodíváte, ale jednička je na sledujufilmy.cz. Myslím, že se nudit tady u toho nebudete a pořádně se zasmějete.

Rychle a zběsile 7
Všechny díly se mi líbily, ale nejvíce se mi zalíbil tento poslední 7. Takže pokud máte rádi rychlý auta a celkově takové akční filmy, tak vám tento film doporučuji. Online se dá také zkouknout.

Zloba
A bych vám sem dala nejvíce mých oblíbených filmů různých žánrů, tak vám sem dám i takovou pohádku. Zloba je moc krásná pohádka u které se dobře i odreagujete. Tuto pohádku nebo prostě film vám opravdu moc doporučuji shlédnout.

If I stay
Další pěkný film, který se mi, ale nejvíce líbí jak je zpracovaný, takže se na něj kouknout opravdu za to stojí. Je opět spíše romantický a i drama. Pokud máte hodně rádi romantické filmy, tak tento bude určitě pro vás.

Ledové království
Pro mě dělá Disney nejlepší pohádka a tato je i s zimní tématikou, takže super. Je opravdu hodně povedená zasmějete se u ní a celkově si od všeho u pohádky odpočinete. Je animovaná, ale fakt povedená!

Nezapomeň na mě
Další romantický film, kde v hlavní roli je Robert Pattinson. Je to film, kde je samozřejmě romantika, ale i drama. Tohle je taky jeden z mých oblíbených filmů a zase vám ho můžu vřele doporučit.

96 Hodin
Tento film má dva díly, ale mě se víc líbí ten první. Jde o to, že je dcera s rodiči a tu dceru unesou a táta ji musím vlastně najít za 96 hodin. Já na takové filmy moc nejsem, ale tento se mi fakt moc líbí. Je to napínavé a prostě i drama.

Tak já doufám, že jsem vám dala aspoň nějaký typ na film, když se budete třeba večer nudit nebo máte chuť si něco pustit, ale nevíte co.
 Mějte se krásně. 

4 komentáře:

  1. Fakjú pán profesor som videla obidva dieli a obidva v kine :D je to naozaj sranda, ale myslím že jednotka bola lepšia :D Super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Většinu filmů vůbec neznám :) Viděla jsem Fakjů pane učiteli 1 a kousek Ledového království

    OdpovědětVymazat
  3. Já už moc na filmy nekoukám, tak jako kdysi. To jsem sjížděla po stovkách romantické filmy, ale teď si radši přečtu knížku :)

    Christmas Essentials 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, Stuck in Love je krásný film, úplně jsem na něj zapomněla :D Budu se na něj zase muset podívat.
    Dear John je taky moc hezký film, kamarádka četla i knížku a taky říkala, že je hezká.
    Fakju pane učiteli je suprová komedie, viděla jsemi dvojku a je taky super xD
    Rychle a zběsile 7 jsem viděla jenom kousek, ani ti předešlé díly jsem neviděla, ale snad se na to jednou podívám. :)
    Na Zlobu jsem se chtěla nedávno podívat, ale nakonec jsem to nějak nestihla, tak snad jindy :D
    If I stay jsem i četla, film i knížka se mi líbily.
    Frozen je krásná pohádka, prostě Olaf ♥
    Nezapomeň na mě jsem ještě neviděla... a 96 hodin se mi moc líbilo :) Vlastně i dvojka se mi líbila. Já mám zase takovýhle typ filmů ráda :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat