čtvrtek 3. prosince 2015

Dárky pro něj


Ahoj Všichni! 

Jelikož už všichni téměř nakupují vánoční dárky a nebo je taky někdo nechává na poslední chvíli hlásím se, tak jsem se rozhodla vám vydat další typy na vánoční dárky. V minulém článku jste si mohli počíst, co koupit k Vánocům ji najdete článek zde a dnes to bude co pro něj. Pro chlapy je to vždycky těžší a s tím mám i problém já něco vybrat, ale pár věcí mě napadlo. Na dárcích zase záleží i na tom jak toho člověka znáte co má rád, co se mu líbí a tak dále.




Gifts for him



Givenchy black flap bag
38.980 CZK - bergdorfgoodman.com


Tommy Hilfiger 100 leather wallet
570 CZK - beyondtherack.com


Daniel Wellington black silver bracelet
6.845 CZK - coggles.com


Canvas home decor
4.960 CZK - laylagrayce.com


The best Dads get promoted to Grandpas Coffee Cup, Grandpa gifts,...
355 CZK - etsy.com



1) Taška
Pokud váš taťka, kamarád nebo kdokoliv nosí tašku do ruky nebo přes rameno, můžete nějakou pořídit i za dobré peníze třeba na Ali sice nevím jak to u těchto tašek bude s kvalitou, ale nevypadají špatně.

2) Peněženka
Peněženka nová se hodí vždy, můžete vybrat levnější, ale i třeba dražší značkovou. Chlapi si moc asi sami nepůjdou a nevyberou si novou peněženku. Takže další nápad je peněženka.

3) Káva
Kávu pije asi skoro každý po ránu nebo i v práci. A třeba v Marks a Spencer mají i "Christmas coffe", což by byl skvělý dárek pokud dotyčný rád pije kávu.

4) Hodinky
Pokud dotyčný nosí hodinky a nebo po nich tajně touží, můžete vybrat hodinky. Záleží i jaký typ se mu líbí pěkné jsou tyto pánské Daniel Wellington a nebo i ty na způsob iWatch.

5) Knihy
Kniha je super dárek pokud víte jaký druh knih čte. Takže jestli rád čte a víte co, můžete koupit nějakou dobrou knihu, třeba nějakou novou od jeho oblíbeného spisovatele.

6) Hrnek
Na kávu nebo čaj skvělý dárek. Můžete hrnek sami vytvořit a nebo koupit nějaký i s nápisem např. "Nejlepší dědeček". Tyto hrnečky mají teď skoro všude, takže sehnat je nebude problém.

7) Klobásy
Chlapi mají rádi i klobásy a když nakoupíte několik různých druhů myslím, že vytvoříte skvělý dárek. Toto plánuji také nakoupit třeba pro dědu.

Tak a to je z mých typů co mě napadly už vše. 
Co budete nakupovat vy?
Mějte se krásně.

7 komentářů:

  1. Skvělé tipy na dárky :) Já jsem kupovala pánské části rodiny termohrnek a dobroty, protože mi přijde, že z kosmetiky taťka ani nemá radost a radši tam vidí něco hezky zabaleného k snědku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že z kosmetiky moc nemají radost. :D Děkuji. :)

      Vymazat
  2. Super typy, určitě to všechny kluky potěší :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé tipy :-) Mého manžela nejvíce potěší kniha.. :-)

    OdpovědětVymazat